Figyelem!

Naponta szeretnék min. 1x-2x frissíteni. Ha esetleg nincs friss, az azért van, mert más dolgom akadt. De attól függetlenül be is pótolom. (:

2010. augusztus 22., vasárnap

6. fejezet

Nos. Itt a kövi fejezet. ^^

(Sienna Szemszöge)

Felsiettem a szobámba, és elkészítettem a sminkemet, majd a hajamat is.

A ruhámat is felvettem, majd meg egy utolsó pillantás a tükörbe, majd lementem a lépcsőn, és a Dráma terembe indultam. 10 perc alatt sikeresen megérkeztem. Tisha gyorsan odasietett hozzám. A ruhája egyszerűen eszméletlen volt.

- Huuu, isteni a rucid. - mondta vigyorogva. - És milyen a tehetség kutatós ruhád?
- Áá. Jajj ne! Ott maradt a szobámban! - mondtam ijedten. - Várj meg!
Azzal rohantam a szobámba. Csak futottam és futottam. Nem érdekelt más, csak, hogy vissza érjek. Már a bejárati ajtónál voltam, mikor a ruhám megakadt egy szögben.
- Ó a fenébe! - ordítottam.
Majd egy rántással elszakítottam a több ezer dolláros ruhámat. Mivel gyorsan kellett, hogy cselekedjek, egy ollót vettem a kezembe, majd megpróbáltam megcsinálni, hogy normálisan nézzen ki legalább. Előszedtem a régi varró dobozomat, és találtam néhány régebbi anyagot.
Amikor elkészültem, felkaptam a szatyromat, és felvettem a ruhámat. Rohantam vissza a verseny helyszínére, mert féltem, hogy elkések. Amikor oda értem, még szerencsére nem kezdődött el. Tisha csak úgy nézett, hogy mit csináltam.
- Mit csináltál a ruháddal? - kérdezte meglepetten.
- Beakadt egy szögbe és elszakadt, így gyorsan megvarrtam.
- Nagyon állat csajszi! - mondta lelkesen. - Porig alázol mindenkit.
Azzal elindultunk a színpad hátsó részéhez. Már ott volt Rebecca és Debora is. Debora ruhájától a hányinger kerülgetett a nagy pink fodroktól. Rebecca ruhája már nem volt ennyire ronda.

Felmentünk a színpadra, és vártuk, hogy szólítsanak minket. Én voltam a 3., bár örültem volna, ha hamarabb túl esek rajta.
- Mrs. Sienna Waltrozz! - mondták a nevemet.
Kecsesen lépkedtem X-ről X-re. A végén még egy puszit is dobtam a közönségnek. Mindent bevetettem, hogy ne Debora nyerjen. Aztán átöltöztem a tehetség kutatós ruhámba.

Kimentem a színpadra, és alkottam. Valószínűleg életre szólót.
- Három viccet mondok el. Itt az első:
Mi a sündisznó és a vízisikló kereszteződése???
- ???
- Másfél méter szögesdrót.
- Jön a második.
Mit csinálnak a vár védők, ha unatkoznak?
???
Elfoglalják magukat.
- És a harmadik.
Ki az abszolút sovány?
Akire a biológia óra végén rámutat a tanár, és azt mondja: "A csontvázat pedig vigyétek vissza a szertárba!"
- Köszönöm mindenkinek! - mondtam, majd elhagytam a színpadot.
- A következő Debora és Rebecca tánca!

- Köszönjük, és most érkezzen utolsó versenyzőnk, Tisha! Ő énekelni fog!

-Köszönjük Tisha! A bírák meghozzák a döntést. A versenyzők jöjjenek fel a színpadra!
Azzal felsétáltunk, és elfoglaltuk a pozíciónkat.
- Először a díjakat osztjuk ki 6 kategóriában.

Legszebb ruha: Tisha
Legszínesebb egyéniség: Debora
Legszebb mosoly: Rebecca
Legszebb járás: Sienna
Legötletesebb ruha: Sienna
Legjobb előadás: Tisha

- És a Monster High 2. udvar hölgye... Rebecca! Az 1. udvar hölgy.... Sienna! És a királynőnk...
Debora ölni tudott volna a tekintetével, mert aki bemondta az ilyen díjakat húzta a szót nagyon.
- Tisha! - mondta ki a nevet.
Debora annyira bedühödött, hogy idegesen ment lefelé a lépcsőn, de elbotlott. Tisha pedig átvette a neki járó jutalmat, és egy lemez szerződést. Valamint kapott még két darab 5.000$ értékű vásárlási utalványt, amit szerény személyemnek adott át egyet.

2 megjegyzés: