Figyelem!

Naponta szeretnék min. 1x-2x frissíteni. Ha esetleg nincs friss, az azért van, mert más dolgom akadt. De attól függetlenül be is pótolom. (:

2010. augusztus 20., péntek

3. fejezet

Sziasztok! Mivel még csak 3 napja nyílt az oldal, és már 5 rendszeres olvasóm van, ezért most hosszabb fejezeteket kaptok, és lehet, hogy 2-t is ma. ;) Sajnos az edző tábornak már vége, de még szeptember 6.-án egy hétig lesz, hogy pontosítsunk. ;D Na. Akkor itt a fejezet. =)

(Rebecca Szemszöge)

Amikor a hang a hátam mögül megszólalt, minden bátorságom abbamaradt, és felváltotta az ész veszejtő félelem. Halk kopogásokat hallottam, majd egyszer csak csönd lett. A többiek rémülten néztek felém. Lassan megfordultam, és Mrs. Medúzával találtam szembe magamat. Ő az iskola egyik legszigorúbb, és legijesztőbb tanárja. Mindenki retteg tőle. Az utolsó személy, aki rosszat csinált, azt kicsapták az iskolából.
- Mit tettél kislányom?? - kérdezte mérgesen a tanár.
- Izé...ő...nem én voltam! - vágtam kissé ijedten.
- Akkor mégis ki volt??
- Hááát... Ezteer! - mondtam. - Megszállta és kiküldte a mosdóba, és most biztos engem is megszállt, amikor azt mondtam, hogy kiiktattam! Kinézné belőlem tanár nő? - néztem rá boci szemekkel.
- Ezteer! Irány az igazgatói iroda! - üvöltött. - Sajnálom Rebecca, hogy megvádoltalak.
- Oh, semmiség. - mondtam ravaszan.
Amikor a Medúza kiment, Kathrine rám támadott. Hülye vér farkas.
- Hogy merészelted bemártani a legjobb barát nőmet?? Mégis mit képzelsz magadról Becca?? - ordított a képembe.
- Egy. Leszállhatnál rólam, mert büdös vagy. Kettő. Ezt hívják SZÖRNYEN gonoszságnak. Mivel itt ezt tanuljuk. - válaszoltam flegmán.
- Menj a francba! - köpte.
Azzal leszállt rólam, és felugrott az egyik oszlopra. Onnan átugrott egy zsámolyra és össze-vissza ugrándozott, egyik tárgyról és falról a másikra.
- Ez meg mit csinál? - kérdeztem Frenkie-t.
- Hát, most nagyon elterjedt ez az új szokás. A neve parkour. Az emberek ide-oda ugrálnak, a falról, hogy kikerüljék a tárgyakat és sikeresen teljesítsék a feladatot. - mondta teljese nyugodtan.
- Mi van?? - kérdeztem meglepetten.
- Nem figyeltél? - kérdezte. - Mindegy. Én megyek.
Frenkie kisétált a nagykapun és indult az öltözőbe. A többiekkel követtük őt a folyosón és tovább. Kathrine még egy kicsit ugrált, aztán csatlakozott hozzánk. Gyors felkapkodtam magamra a ruháimat, és begyömöszöltem a tesi cuccomat a táskámba.


Most lyukas órám van, szóval megyek vásárolni. Végre. Szerencsére jön velem Debora is.

(Sienna Szemszöge)

A tesi óra elég gázos volt, mint amilyen Rebecca is. Khm... Most Monster nyelv órám lesz. Végre. Ez a kedvencem. Főleg amikor Tishával szórakozunk. Eszméletlen csaj. Tavaly jött a suliba. Egy Glicco. A glicco ilyen színes egyéniség, és nagyon könnyen beleolvad a környezetébe. A terembe érve, Tisha már vidáman intett nekem, hogy siessek.
- Sziiiiaaaa. - mondta vidáman.
- Szia. Mi ez a nagy vidámság? - kérdeztem mosolyogva.
- Ááá.. semmi. - vigyorgott. - Csak jó kedvem van.
- Ahhhaaa. Értem. - válaszoltam boldogan. - Mi lesz a mai "buli" anyaga? - kérdeztem.
- Hát. Gondolkodtam a csótányokon. Elengedhetnénk párat. Tök vicces lenne. - mondta.
- Felőlem... MEHET! - vigyorogtam.
Tisha kinyitotta, a vigyori csótány csapatot, hogy akcióba lépjenek. Alig bírtam visszafolytani a nevetést, mert annyira vicces volt. A többiek ott ugráltak, a tanár meg aludt közben. Mindig ez megy. Az egyik lány a könyvével majdnem agyoncsapott egyet, de az megszólalt.
- Hogy teheted ezt? A családom otthon vár és te megölnél? Szívtelen! - mondta.
Mi már majd meg fulladtunk a röhögéstől. Ez van ha minket egymás mellé ültetnek. A lány elrakta a könyvét, a csótány meg beleharapott a fülébe. Az meg úgy sikoltozott, hogy húú-haa.
Az óra végezetével indultunk a következő óránkra, amikor nem tudtuk, hogy mire vállalkoztunk.

4 megjegyzés: