Figyelem!

Naponta szeretnék min. 1x-2x frissíteni. Ha esetleg nincs friss, az azért van, mert más dolgom akadt. De attól függetlenül be is pótolom. (:

2010. augusztus 19., csütörtök

2. fejezet

Sziasztok. Bocsi, hogy nem hoztam hamarabb, de edzésem volt, és most itt vannak uncsimék. Szóval gyors megírtam, és most fel is rakom. ;) Holnap szerencsére 9-től 11-ig van edzés, ezért hamar gép közelben leszek. :)
Na, nem is tartalak fel titeket, jó olvasást! ^^

(Sienna Szemszöge)
Amikor az igazgatóiból kijöttünk, indultam test nevelés órára. Nem a kedvenceim közé sorolhatnám, mert a tanár folyton szid minket. Beléptem a 3-as öltözőbe, és bementem a belső részbe, Még csak Frenkie volt ott, ő már át volt öltözve. Gyorsan kikapkodtam a cipőmet, a pólómat és a rövid nadrágomat.
CLIMA365 Gym Strappy Tank - Adidas Women's Aerie F.I.T. Shorties (Purple Tent)DC Women's Journal Se Wrapped Cup Sneaker - DC Shoes

5 perc alatt végeztem az öltözéssel. Lassan jöttek a többiek is. Szerencsére Debora nem volt ott, csak Rebecca. Amikor becsengettek, a tanár szó szerint betörte az ajtót.
- Sorakozó nyápicok! - mondta flegmán.
- Igen-is! - válaszoltunk egyszerre.
Kisétáltunk az öltözőből, és a 2-es torna terembe vettük az irányt. Amikor odaértünk, gyorsan sorba is álltunk.
- 15 kör futás!
Azzal elindultunk körbe-körbe a teremben. A 7. kör után már kevesen bírták a tempót.
- A lazsálók miatt még 5 kör!

(Rebecca Szemszöge)

Amikor bejelentette, hogy plusz kör, elszakadt a cérna.
- Fogja be...!
Ordítottam, majd mire észbe kaptam, már alig hallhatóan suttogtam a nem épp kedveskedő szavakat.
- Rebecca miatt még 3 kör!
Hallottam, hogy néhányan megköszönték, hogy futhatnak még. Kicsit besokkoltam, ezért láthatatlanná váltam, és belebújtam a tanár testébe. Hmm... de gonosz vagyok.
- Álljatok meg, mert ki kell mennem a budira! Nagy a fogás!
Mondtam az ostoba tanárral. Persze mindenki elkezdett nevetni. Azzal elindultam "vele" a mosdó felé, és rázártam az ajtót kulcsostul. Visszasiettem a terembe. Mindenki nyomta a fekvőtámaszokat, de nem értettem, hogy miért. Hisz a tanár "wc-n" van, és nincs már tesi tanár. Tudtommal.
- Mit csináltok? - kérdeztem meglepetten.
- Vajon? Mégis minek tűnik? - mondta Ezteer.
- De hisz kiiktattam a tanárt! - ordítottam.
- Valóban? - mondta egy hang a hátam mögül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése