Figyelem!

Naponta szeretnék min. 1x-2x frissíteni. Ha esetleg nincs friss, az azért van, mert más dolgom akadt. De attól függetlenül be is pótolom. (:

2010. augusztus 20., péntek

4. fejezet

Na, mint ígértem, itt a következő feji, amit Nikóval írtunk közösen, mert most náluk vagyok. :P Jó olvasást! ;D

(Sienna Szemszöge)

A folyosón sétáltam, és indultam Szörny Töri-re. Uuuutáltam. Mindig valami szörnyű dolog van, azon a bizonyos órán. Bár csak leadhatnám, de neeem. Beléptem a terembe, és helyet foglaltam a TV-vel szemközti padba. Ilyenkor senki nem ül mellettem. Lassacskán megérezett a többi szörny is. A tanár is idő közben megérkezett, és benyomta a televíziót. Az iskolaTV volt adásban.
- És a titkos szépségverseny döntőseinek a neve... Tisha, Debora, Rebecca és nem utolsó sorban... Sienna.
- MI VAN? - horkantam fel, de nem egyedül.
Hátra pillantottam, és megláttam Debora vörösen izzó fejét. Teljesen meglepett a reakciója. De, ha már ez neki rossz, akkor ezt az előnyömre fordíthatom. Szóval nekem jó! Önelégült arcot vágtam, mert elkezdtem tervezgetni a ruháimat. Az óra nagy részében a Vérfarkasok kialakulását tanulmányoztuk. Mivel ez volt az utolsó órám, ezért indultam is a Dixieland-i bevásárló központba. Az első boltot megrohamoztam, de csak egy felsőt vettem, mert az nagyon bejött.


A következő boltban meg egy nyakláncot vettem, leendő ruhámhoz.


Már majdnem feladtam, amikor a kirakatban megpillantottam álmaim rém ruháját. Egyszerűen mesés volt. Egy álomba illett volna.


Azonnal a pénztárhoz rohantam a ruhával, és meg is vettem. Debora aztán égni fog rendesen. Lassan indultam is haza, mert már késő volt, és a végén még kicsapnak.

(Debora Szemszöge)

Amikor megtudtam, hogy Sienna is versenyzik, teljesen bedühödtem, de szerencsére megvettem a ruhámat még dél előtt, és ez volt az utolsó darab.

Sienna tuti bepöccen, ha megtudja, hogy én nyerek. Ördögien elmosolyodtam, majd belemerültem a tanulásba.





Tudom, hogy nem lett hosszú, de ez azért van, mert 1. a billentyűket alig bírom lenyomni XD, 2. Ezt inkább ilyenre terveztem. : D

2 megjegyzés:

  1. Élső kommi!
    Amugy nagyon jó!:P:P:P

    VálaszTörlés
  2. Non jó!
    Nekem Sienna ruhája jobban tetszik, mint Deboráé!
    Hajrá Sienna! :D
    KÖVIT!
    Puszi:
    Cylise

    VálaszTörlés