Figyelem!

Naponta szeretnék min. 1x-2x frissíteni. Ha esetleg nincs friss, az azért van, mert más dolgom akadt. De attól függetlenül be is pótolom. (:

2010. augusztus 21., szombat

5. fejezet

Sziasztok! Itt a következő friss. *-* Ja, és felraktam Frenkie képét. : P

(Sienna szemszöge)

Az iskolába mikor visszaértem, gyorsan felsiettem a szobámhoz, és előkotortam a kulcsomat. Mikor meglett, elfordítottam a zárat és behuppantam az ágyba. Ajjaj, még fürödni és kellene. Gyors elvégeztem a teendőimet és felvettem a pizsamámat.


A koporsó most sokkal kellemesebb volt, mint máskor. Azzal mély álomba merültem.

Következő nap...

Kellemes napra ébredtem. Szó szerint ki ugrottam a koporsó-ágyamból és táncikálva sétáltam a ruhás szekrényemhez. Ma van a verseny napja. Mikor megpillantottam a ruhámat, annyira örültem. Kivettem egy hétköznapi viseletet, és gyorsan felkapkodtam magamra.


Gyorsan ittam egy kis vért, majd felkaptam a táskámat és mentem le a lépcsőn. Pont elkaptam Frenkie-t, és együtt mentünk az órára. Tesi óra jött. Mivel a tanár most nincsen, ezért valami helyettesítő tanár jön. Remélem valami rendes, és nem ideg beteg. Hirtelen a hangos bemondó nyikorgó hangjára lettem figyelmes.
- Figyelem Diákok! A szépség verseny jelöltjeit kérjük fáradjanak a dráma terembe! Ismétlem. A szépség verseny jelöltjeit kérjük fáradjanak a dráma terembe! Köszönöm!
- Juhú! - keltem ki magamból.
Elköszöntem Frenkie-től, és a Dráma terembe vettem az utamat. 5 perc séta után oda is értem. Ott volt már Tisha és Rebecca. Tisha elmosolyodott, majd intett, hogy menjek oda.
- Szia! - köszönt.
- Szia neked is! - köszöntem vissza.
- Neked már megvan a ruhád? - kérdezte. - Nekem igen, és egy ilyen...

Gyorsan a kezemet a szájára tapasztottam, majd a mutató ujjamat a szám elé tettem.
- Jaa... értem. Legyen titok. - vigyorgott.
- Pontosan. - kacsintottam.
Megérkezett Debora is. Nem is gondoltam volna, mert az élénk pink ruhája nem volt a leg feltűnőbb. Megérkezett a tavalyi Mrs. Monster, Teressa Benton.

Ő nagyon hasonlít egy átlag emberre, de csak azért mert ez egy álca. Ő igazából az ördög kereszt lánya. Ki gondolta volna? De ha látnátok a valódi énjét. Tyűha.
- Nos lányok, először is a járást gyakoroljuk!
Felsétáltunk a színpadra és a megjelölt X-ekre sétáltunk. Rebecca egyszer majdnem elesett, amin kicsit elkezdtünk kuncogni, de Teressa ránk szólt. Azért kicsit szigorú.
- És akkor jöjjön a tehetség kutató! Sienna kezd mondjuk vicc meséléssel?
- Oké. De aztán ne dőljetek le a székről.
Első viccem: Ez egy rossz vicc lesz.
Hogy miért? Nézzetek rá Deborára és máris meglátjátok, miért!
A második: Rebecca olyan kétszínű.
Miért?
Mert csak sárgát és pinket hord!
Harmadik: Debora és Rebecca olyan sötétek, hogy a fekete lyuk is megirigyli őket.
- Köszönöm!
Láttam, hogy Tisha a földön fetrengve röhög. Hát, itt van tudás. Na meg egy kicsi ego, is de az sose árt.
- Rendben Sienna, Következő Debora és Rebecca pom-pom fellépésük.

- Rendben lányok! Akkor most jöjjön Tisha, és énekeljen!

- Bocsi, de többet nem énekelnék. Az maradjon titok! - kacsintottam.
- Rendben! Sok sikert mindenkinek! Ma egyi kőtöknek sincs tanítás, hogy felkészüljetek még!
Azzal indult mindenki a szobájába, hogy elkészüljön mindennel.



A vicceket én magam írtam. : D Remélem tetszetetk!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Non jó lett!
    Ha engem kérdezel, a lányok nem mozogtak egyszerre! :D
    Hajrá, Sienna!
    Puszi:
    Cylise

    VálaszTörlés